Prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo Prekės pristatymo/atsiėmimo grąžinti Prekes, kurių prekinė išvaizda ir (ar) pakuotė yra nepažeista (Grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, originaliomis pakuotėmis, nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, jos negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos), prieš tai el.paštu patalynejums1@gmail.com informavęs Pardavėją arba https://patalynejums.lt/ užpildęs grąžinimo formą. Grąžinamas Prekes Pirkėjas privalo pristatyti pardavėjo nurodytu adresu asmeniškai arba per siuntų tarnybas. Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjui nėra grąžinamas jo sumokėtas prekių pristatymo mokestis ir visas Prekės grąžinimo išlaidas prisiima Pirkėjas.
2. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba Prekės negali būti grąžintos kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų Prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Prekes, kurių Prekinė pakuotė (išvaizda) yra pakitusi.
3. Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už Prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas.
4. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių gabenimo, laikymo, naudojimo ir/ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ir kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu, ar Prekių kokybės pablogėjimas yra dėl Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.
5. Nekokybiškas ar brokuotas Prekes Pardavėjas įsipareigoja taisyti arba keisti naujomis.
6. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo tos dienos, kai prekė pasiekia mūsų komandą nurodytu adresu.
7. Jeigu dėl Pardavėjo kaltės Pirkėjas gauna nekokybišką arba ne tą Prekę (-es), kurią užsakė, tokios Prekės (-ių) grąžinimo išlaidas prisiima Pardavėjas.